1998…felkészülés éve

  Röviddel az után,hogy tagja lettem a Magyar Csillagászati Egyesületnek,ideje volt beszerezni térképeket is. Így is tettem…végre kezemben foghattam a Pleione csillagatlaszt,és a Tuza László által sokszorosított holdtérképet is,mely 249 alakzatot tüntetett fel,ráébredtem,hogy jóval több név szerepel a holdon mint azt én azelőtt hittem. A Pleione csillagatlaszról nem is beszélve! Hatalmas örömök közepette boldog tulajdonosa […]

Programajánló: A “FotoSketcher”

  Több mint egy éve találtam egy kis freeware programot,ami főként azoknak lehet hasznos,akik nem tudnak jól rajzolni,azonban szívesen kiélnék kreatívitásukat. A program a FotoSketcher névre hallgat,s mint a neve is sugallja,fotókból készít több paraméter állítgatása révén érdekes,igen élethű festmény,és rajz hatású képet. Bár én sose használtam igazán,de most kis időre néhány fotó segítségével prezentálom […]