Programajánló: A Stellárium

 
Korábbi bejegyzésemben a Celestiát a legszuperebb űrszimulátornak tituláltam…ha a Celestia a legszuperebb,akkor a Stellárium a legmesésebb a freeware planetárium programok közül! Miután először töltöttem le,megnyitottam,csak bámultam a monitort…Több beállítási lehetőségünk van amiket felkínál a program…elsőként azonban pötyögjük be földrajzi koordinátáinkat,s máris használatra kész.  Több különféle horizontot is beállíthatunk magunknak,vagy belőhetjük a megfigyelőhelyünkkel azonos fényszennyezettséget is.
S hogy milyen maga a program? Beszéljenek helyettem inkább az itt bemutatandó képek!
Akinek még nem áll rendelkezésére,mindenképp töltse le.
 
 
Letölthető: innen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hozzászólás