Peremvidéki kalandok

2018.10.23 és 24-én egy általam már régen kinézett  lehetőség adatott, hogy tegyünk egy kis holdi kirándulást a Sinus Roris mögötti librációs térségekre. Nagy Szabolcs észlelő kolléga Londonból javasolta hogy tegyük közzé szélesebb körben is egy esetleges szimultán részeként. Így tettem de emailben is értesítettem még néhány amatörcsillagászt.
Magyarországon sajnos 23-án teljesen borult volt, angliában pedig derült… hiába  feszítettem büszkén – reménykedő pillantásokat az égre vetve – a teraszon, de semmi esély nem adatott. 24-én azonban már nekünk is igen. Alábbi linken az eddig beérkezett vállalkozó kedvű társainktól láthatunk néhány fotót, és rajzot felhívásommal együtt:

 https://macsnet.hu/izgalmas-eszlelesi-ajanlok-holdi-peremvidekre/?fbclid=IwAR1bPwlTu5F1TWjNLWkwEHWr5CyrFD4EQuYzh8EY-fHq-I6lVdS-6_22ulI

 

A saját élménybeszámolómat majd itt a blogon természetesen közzéteszem.

 

 

 

Hozzászólás